KreStoffer.dk
Du har 0 varer i din kurv
I alt 0,00 DKK. Incl. moms
Indkøbskurv  |  Til Kassen  


 
  FORSIDE 

FAQ Kunde spørgsmål

   DE FLEST STILLEDE SPØRGSMÅL - FAQ  
På baggrund af vores daglige kontakt med vores kunder har vi lavet denne kundeservice side, der giver dig svar på de mest almindelige spørgsmål  
   
   NÅR DU HANDLER HOS OS  

Varen jeg gerne vil have er udsolgt - får I flere af den?
- Ved forspørgsel på stof, kan vi ikke love at få den pågældende vare hjem igen, men på standardvarer skulle vi nok kunne få varen hjem hurtigst muligt.
- Ved køb af garn: Vi bestiller samme dag v/vores leverandør. Du skulle gerne modtage varen inden 2-8 dage.
- Ved køb af sytilbehør har vi varen i butikken igen inden for 2-5 dage.
- Ved køb af vore egne mønstre Line2Line er vi 100% lagerførende.

 

Kan jeg ændre indholdet af min ordre?
- Kun hvis vi ikke har pakket din ordre. Vi pakker hele dagen så vi skal modtage ændringen hurtigst muligt efter ordreafgivelse, for at det skal kunne lade sig gøre.

 

Jeg har set en vare i ikke har på jeres netshop - kan I forhandle det?
- Du er altid velkommen til at ringe og høre os om vi skulle have varen på vej ind eller om vi skulle have planer om fremtidigt salg af den pågældende vare - Vi vil gerne gøre en indsats for at skaffe dig den pågældende vare til den rigtige pris, hvis det er muligt.

 
   
   
   BETALING OG SIKKERHED  

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Er der sikkert at bestille online?
- Når du har samlet de varer, du ønsker og gerne vil betale, bliver du automatisk omdirigeret til en såkaldt sikker server hos quickpay. Herfra er al kommunikation mellem dig og serveren krypteret med SSL (Secure Socket Layer)-kryptering. Denne kryptering sikrer, at ingen kan aflytte eller opsnappe de informationer du indtaster. Selve transmissionen er godkendt af PBS, og sikrer dig den størst mulige sikkerhed omkring transaktionen.
Når du befinder dig i en sikker zone, vises, i dit browservindue, et lille "Secure Server"-ikon. I Internet Explorer og Firefox er dette lille ikon en lukket hængelås.Hos KreStoffer.dk beder vi dig aldrig om din underskrift eller pinkode. Uanset om du handler på Internet eller i en traditionel butik gælder det, at det KUN er din underskrift eller pinkode, som, i juridisk forstand, kan betragtes som bindende.
Hvis nogen misbruger dit kortnummer og kortets udløbsdato, har den pågældende butik pligt til at annullere handelen. Det kan din bank gøre for dig. Det vil sige, at du ikke løber nogen risiko ved at handle hos KreStoffer.dk.

 

Bliver jeg nødt til at bestille online?
- At bestille online er den mest sikre og effektive måde for os og for dig at håndtere din ordre. Vi kontakter dig efterfølgende omkring din ordre og sørger for at du er i trygge hænder hele vejen gennem købet.


Hvornår trækker I pengene?

- Vi trækker først pengene når ordren er sendt af sted herfra.

 
   
   
   FRAGT & LEVERING  

Hvad skal jeg betale i fragt?
- Fra 0-200 gram skal du kun betale 29,- ellers koster det 46 kr
Handler du for mere end 750 kr sender vi det GRATIS
(se øvrige vores fragt- og leveringsbetingelser)


Hvor lang er leveringstiden?
- 1-2 dage på lagerførte varer og 5-8 dage på varer som skal bestilles hos vore leverandører.
 

Jeg har afgivet en ordre - Kan jeg ændre ordren?
Kun hvis vi ikke har pakket og sendt din ordre. Vi pakker hele dagen, så vi skal modtage ændringen hurtigst muligt efter ordreafgivelse, for at det skal kunne lade sig gøre.


Hvis jeg ikke er hjemme når min pakke ankommer, hvad sker der så?

Post Danmark vil lægge en seddel i din postkasse, og du kan så efterfølgende afhente pakken på dit lokale posthus.

 

Jeg har brug for at ændre leveringsadressen på min ordre
- For at kunne ændre adressen for en afgivet ordre skal du skrive til info@krestoffer.dk med dit ordrenummer og de nødvendige ændringer. Vi vil vende tilbage hurtigst muligt med information om det er muligt at foretage ændringen.


Kan jeg hente min ordre direkte i jeres butik?

- Ja, men kun efter særlig aftale.


Min bestilling er en gave, kan jeg tilføje et kort?
- Det er naturligvis muligt, at tilføje kort eller personlige hilsener til din ordre, hvis du retter henvendelse hertil. Benyt dig evt. af vores gaveservice og få indpakket i flot gavepapir.

 

Hvilke lande leverer I til?
- Vi har forsendelser til det meste af verden Vi benytter Postdanmark og det er deres fragtpriser der er gældende, vi skal ikke tjene på fragten - Altle vare til udlandet sendes forsikret med Post Danmark.

Hvad med moms til udlandet?
- Alle leverancer til Norge, på Grønland, Færøerne, og Island foregår UDEN DANSK MOMS. Ved varebestilling via vores GarnUniverset vil du se, at den danske moms tillægges din bestilling. Når vi har modtaget din bestilling sender vi derfor en bekræftelse på beløbet ekskl. moms samt tillagt forsendelse - Det er det beløb og kun det beløb vi hæver på din konto.

 

Skal jeg betale told på varerne?
- Der kan komme told og afgifter når din ordre skal leveres i et andet land udenfor EU. Disse udgifter skal du selv betale. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder, hvis du er i tvivl.

 
   
   
   TEKNISKE PROBLEMER  
Email adresse eller password bliver ikke genkendt
- Måske har du oplyst en anden email adresse end den du oprettede dig med? Det sker tit at folk glemmer hvilken adresse de har registreret hos os.
- Måske har du glemt dit kodeord. Benyt dig af vores kodesender for at få tilsendt en email med dit nye kodeord. (du kan også ringe os op og så sender vi en ny kode til dig)

 
   
   
   FØLG DIN ORDRE  
Kan jeg følge min ordre? 
- Ordrer der er sendt som pakke får et track-and-trace nummer, så du kan sporer og følge din pakke her hos postdanmark - http://www.postdanmark.dk/ 

OBS: Der kan i visse tilfælde gå 24 timer før pakken registreres hos Post Danmark.

 
   
   
   14 DAGES FULD FORTRYDELSESRET  
For at sikre dig mest muligt, gælder her købelovens almindelige betingelser

 

KØBELOVENS ALM. BETINGELSER
To års reklamationsret

Du har altid to års reklamationsret på den vare, du har købt. Fristen løber fra leveringsdatoen. Det er en forudsætning, at den fejl, du vil klage over, var til stede på købstidspunktet, eller at årsagen til den var til stede på købstidspunktet. Fejlen kan altså godt vise sig senere, når du har brugt varen en tid.

Klag hurtigt
Hvis du opdager en fejl ved varen, skal du klage inden for rimelig tid. Hvis du venter for længe, kan du miste din ret til at få fejlen afhjulpet. Hvis du klager inden for to måneder, fra du opdager fejlen, er det altid inden for rimelig tid. Hvis varen er blevet skadet under transporten, skal du klage med det samme.

Køberens ret, hvis varen har en fejl, som sælgeren er ansvarlig for
Hvis varen har en fejl, som sælgeren er ansvarlig for, kan du få varen repareret, eller du kan få en ny vare. I visse situationer kan du få et afslag i prisen, eller du kan få dine penge tilbage. Afhjælpning af en fejl skal ske inden for rimelig tid, og det skal være uden udgift og unødig ulempe for dig. Sælgeren skal fx betale eventuelle transportudgifter. Hvis sælgeren er for længe om at afhjælpe, kan du have krav på at få dine penge igen.

Sælgerens ret, hvis varen har en mangel, som han er ansvarlig for
Sælgeren har ret til at undersøge varen og tage stilling til din klage. Hvis du kræver at få pengene igen eller et afslag i prisen, kan sælgeren afvise dit krav, hvis han eller hun i stedet inden for rimelig tid tilbyder dig at vælge mellem en reparation og en ny vare. Når du har valgt, kan sælgeren igen afvise dit valg, hvis det er uforholdsmæssigt dyrt for ham eller hende.

Gem din kvittering
Det er dig, der skal bevise, hvor og hvornår du har købt varen, og hvad du har betalt for den. Gem derfor din kvittering i mindst de to år, hvor reklamationsretten gælder.

Fortrydelsesret ved e-handel
Når du handler på nettet, har du i langt de fleste tilfælde 14 dages fortrydelsesret. Fristen løber, fra du har modtaget varen. Når du handler i en almindelig butik, er det frivilligt for sælgeren, om han eller hun vil tilbyde dig en fortrydelsesret.

 

 

 
   
   REKLAMATION & VARE RETUR  

Jeg har modtaget de bestilte varer - Kan jeg returnere/bytte i butikken?
Ja, du kan returnere dine varer ved at besøge os i butikken og få en personlig betjening.
Det foregår i Odense, man.-fre. mellem kl. 10-17 og lør. kl. 10-13. 


Jeg har brug for at returnere en vare...!

Du har fuld returret. Skulle du fortryde købet, kan enhver vare returneres indenfor 14 dage fra den dato du har modtaget varen. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i samme stand og mængde som da du modtog den. Du skal selv betale returfragten for varer der returneres. Varebeløbet krediteres din konto hurtigst muligt. Du bedes vedlægge information om dit navn, fakturanummer, og at du ønsker pengene tilbage, gerne skrevet på en bytte- og returnota. Du bedes oplyse dit reg. og kontonummer, så vil beløbet blive tilbageført dertil. Bliver dette ikke oplyst vil der tilkomme et ekspeditionsgebyr på 50 kr. Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen, overdrage varen til postvæsenet, eller returnere den på vores adresse.


Jeg har brug for at bytte en vare...!

Skulle du have lyst til at bytte dine vare, kan enhver vare byttes indenfor 14 dage fra den dato du har modtaget varen. Er varen defekt har du 30 dage fuld bytteret. Returner varen tilbage i samme stand og mængde som da du modtog den. Du skal selv betale returfragten for varer der skal byttes, men er varen defekt betaler vi returfragten. Varebeløbet krediteres din konto indenfor 5 dage. Du bedes oplyse dit reg. og kontonummer, så vil beløbet blive tilbageført dertil. Bliver dette ikke oplyst vil der tilkomme et ekspeditionsgebyr på 50 kr. Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen. Du kan bestille en ny ordrebekræftelse ved at skrive til

 

Der er en mangel eller fejl på en vare...!
KreStoffer.dk kontrollerer alle varer inden afsendelse. Skulle der alligevel være fejl ved en ekspedition bør varen returneres hurtigst muligt. Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, fakturanummer og hvad der er galt med varen, gerne skrevet på en bytte- og returnota. Varer, der returneres med reklamation, bliver erstattet af en ny leverance indenfor 7 dage fra modtagelsen. Hvis vi ikke har en erstatningsvare, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 5 dage. Derudover gælder naturligvis den 2-årige reklamationsfrist i henhold til købeloven. I alle tilfælde bliver udlagt porto refunderet. Ved reklamation sendes varerne altid til KreStoffer.dk.


Der mangler noget i min ordre eller jeg har fået det forkerte beløb tilbage?

Uheldigvis sker der fejl. Hvis du mener at du har modtaget en vare med mangler eller du har fået det forkerte beløb tilbage. Kontakt venligst kundeservice med dit ordrenummer og oplys os om mangler ved varen eller beløbet du skal have ført tilbage.

 
Fortsæt


Copyright © 1991-2016 KreStoffer.dk All Rights Reserved.
Powered by Webex