KreStoffer.dk
Du har 0 varer i din kurv
I alt 0,00 DKK. Incl. moms
Indkøbskurv  |  Til Kassen  


 
  FORSIDE 

Returpolitik

   VI BYTTER ALTID MED ET SMIL


Vi bytter altid med et smil og uden diskussion. Du skal blot medbringe varen i ubrudt og original emballage samt kassebon eller returseddel. Enten bytter vi varen eller giver dig pengene tilbage.

Du kan gøre brug af byttegarantien i 14 dage fra købsdatoen.

Både KreStoffer.dk og vores leverandører står inde for kvaliteten af vores produkter, men der kan selvfølgelig forekomme fejl og mangler alligevel. Du skal derfor ikke tøve med at kontakte os, hvis du er utilfreds med dine varer. Det er utroligt vigtigt for os, at vores kunder er tilfredse, så skriv eller ring hvis du oplever problemer med dine varer. Så skal vi nok finde en holdbar løsning, som gør dig glad.

RETURFORSENDELSE:
Vi betaler ALTID returfragt, såfremt der er fejl eller mangler på de varer du har modtaget (husk at kontakt os først på mail eller Tlf.)
(OBS VIGTIGT!!! - Vi dækker IKKE for returfragt, hvis du selv vælger at sende din pakke retur, uden at have kontaktet os først)
Ønsker du derimod "bare" at returnerer dine varer uden nogen grund hertil, afholdes omkostningerne til fragt af dig selv.

Nægter du at afhente eller modtage din pakke, sætter vi dine penge tilbage minus returfragt, så snart vi har modtaget pakken retur fra GLS eller Postnord. Priser returfragt: (GLS = 25 kr) (Postnord = vægtbaseret) - Bemærk, at det er dit ansvar, at vi får pakken retur.

 

HER KAN DU UDPRINTE VORES RETURSEDDEL OG DEN LOVPLIGTIGE FORTRYDELSESFORMULAR !

Print returseddel her   Fortrydelsesret

Bemærk:
Hvis du bestiller varer sammen med varer i restordre fra vores leverandør, skal du være opmærksom på, at vi sender hele ordren som én samlet ordre. KreStoffer dækker altid portoomkostningerne i forbindelse med en reklamation/fejllevering ved forsendelse via Post Danmark.

Vær opmærksom på:

- at vi ikke tager strikke- og hæklepinde, mønstre og opskrifter retur
- at vi KUN tager metervarer retur, hvis der er fejl og mangler på stoffet (ikke fordi du fortryder købet, da det er i afklippet mål efter dit ønske)
- at ved metervarer skal vi gøres opmærksom på fejl inden vask og klipning i stoffet
- at " kampagnegarn" ikke tages retur, som kun findes her og nu og ikke kan genbestilles
NB: Vi tager natuligvis forbehold for fejl, mangler og priser i tekst og på farvegengivelse på produktbilleder. Så er du i tvivl herom, ring endelig og spørg ind til den vare du ønsker.

 
   14 DAGES FULD FORTRYDELSESRET

For at sikre dig bedst muligt, gælder her købelovens almindelige betingelser af 13. juni 2014

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

- Har modtaget din(e) vare(r) fra KreStoffer.dk 
- Har modtaget den sidste vare i fysisk tilstand, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
- Får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk tilstand, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
- Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives skriftlig til webshop@Krestoffer.dk eller pr. tlf på +45 6591 1909.

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores fortrydelsesformular samt vores returseddel og sende den med dine varer retur.

Du kan i følge den ny forbrugerlov af 13. juni 2014 ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse herom.

Fortrydelsesretten gælder ikke for varer, som er fremstillet præsis til dine personlige mål eller varen har fået et tydeligt personligt præg.

 

RETURNERING
Du kan åbne og udskrive fortrydelsesret + returseddel her på siden.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.


VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet, kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder dit køb, skal varen sendes retur til:

KreStoffer
Klokkestøbervej 12
5230 Odense M

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse herom og aflevere den personligt på ovenstående adresse.


HVAD SKAL JEG SOM KUNDE SENDE MED RETUR?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Det fremmer ekspeditionen og (gør det nemmere for os, så du hurtigere kan få dine penge retur), du bedes ligeledes om at udfylde vores fortrydelsesformular.

Vær opmærksom på at vi ikke modtager pakker retur der er sendt pr. efterkrav.

Metervarer købt i butikken/webshop og på messer
Vi tages KUN metervarer retur ved fejl og mangler. Grunden hertil er, at der er tale om en afklippet varer som kunden ved selvsyn har accepteret købet af. Problemet er at vi ikke kan sælge en vare der er afklippet til fuld pris. 

 

HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN
(Reklamationsret) Vores regler er i overensstemmelse med den ny købelov af 13. juni 2014.
Vi bytter altid med et smil og uden diskussion. Du skal blot medbringe varen i ubrudt og original emballage samt kassebon eller returseddel.

Enten bytter vi varen ellers giver dig pengene tilbage. Både KreStoffer.dk og vores leverandører står inde for kvaliteten af vores produkter, men der kan selvfølgelig forekomme fejl og mangler alligevel.

Du skal derfor ikke tøve med at kontakte os, hvis du er utilfreds med dine varer. Det er utroligt vigtigt for os, at vores kunder er tilfreds, så skriv eller ring, hvis du oplever problemer med dine varer. Så skal vi nok finde en holdbar løsning.

Bemærk: Hvis du bestiller andre varer sammen med varer i restordre fra vores leverandør, skal du være opmærksom på, at vi sender hele ordren som én samlet ordre.

Vær opmærksom på:
- at vi ikke tager strikke- og hæklepinde, mønstre og opskrifter retur

- at ved metervarer skal vi gøres opmærksom på fejl inden klipning i stoffet

- at " kampagnegarn" ikke tages retur, som kun findes her og nu og ikke kan genbestilles

NB: Vi tager natuligvis forbehold for fejl, mangler og priser i tekst og på billeder. Så er du i tvivl herom, ring endelig og spørg ind til den vare du ønsker.

Når du handler på KreStoffer.dk har du naturligvis 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af den vare du har bestilt eller ydet anden skadeforvoldende adfærd.


JULEHANDEL
Af hensyn til julehandlen har vi 1 måneds byttegaranti i nov/dec: Vi bytter altid med et smil og uden diskussion. Du skal blot medbringe varen i ubrudt og original emballage samt kassebonen eller returseddel. Enten bytter vi varen ellers giver dig pengene tilbage.

Du kan gøre brug af byttegarantien i en måned fra købsdatoen. Varer som er købt i november/ december byttes indtil d. 24. januar.


HVOR HURTIG SKAL JEG REKLAMERE?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være indenfor "rimelig tid".

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger (hvis omkostninger hertil er rimelige).

Varen sender du retur til:
KreStoffer
Klokkestøbervej 12
5230 Odense

Vi har derfor brug for følgende information, når du sender varen retur til os - Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Gem din kvittering
Det er dig, der skal bevise, hvor og hvornår du har købt varen, og hvad du har betalt for den. Gem derfor din kvittering i mindst de to år, hvor reklamationsretten gælder.

Fortsæt


Copyright © 1991-2016 KreStoffer.dk All Rights Reserved.
Powered by Webex