KreStoffer.dk
Du har 0 varer i din kurv
I alt 0,00 DKK. Incl. moms
Indkøbskurv  |  Til Kassen  


 
  FORSIDE 

OVERSIGT................

> Mest stillede spørgsmål.
> Handelsbetingelser
> Fragt og levering

> Retur - bytter med smil
> Betaling & sikkerhed
> Spor din pakke
> Momsfrit til Grønland m.m.
> Gavekort
> Om os
> Besøg butikken (spec)
> Besøg os på messer
> Om Line2Line
> Gå til syning - Syskole
> Textilbehandling
> Trustpilot - Bedøm os
> English info
> Nyhedsbrev
> Sitemap

 

 

  HAR DU BRUG FOR HJÆLP  
    Når du ringer til os vil vi gøre alt for at svare på dit opkald, men da vi kun er mennesker og også har en butik der skal passes, kan det ske at vi ikke når at ta' telefonen til tiden. Dertil har vi denne mail du kan skrive til og vi vil svare dig hurtigst muligtwebshop@krestoffer.dk  
 
       
       
  RP-SMIL      Returpolitik - Vi bytter med et smil  
   

Vi bytter altid med et smil og uden diskussion. Du skal blot medbringe varen i ubrudt og original emballage samt kassebon eller returseddel. Enten bytter vi varen ellers giver dig pengene tilbage.

Du kan gøre brug af byttegarantien i 14 dage fra købsdatoen.

Både KreStoffer.dk og vores leverandører står inde for kvaliteten af vores produkter, men der kan selvfølgelig forekomme fejl og mangler alligevel. Du skal derfor ikke tøve med at kontakte os, hvis du er utilfreds med dine varer. Det er utroligt vigtigt for os, at vores kunder er tilfreds, så skriv eller ring,hvis du oplever problemer med dine varer. Så skal vi nok finde en holdbar løsning.

Bemærk:
Hvis du bestiller andre varer sammen med varer i restordre fra vores leverandør, skal du være opmærksom på, at vi sender hele ordren som én samlet ordre. KreStoffer dækker altid portoomkostningerne i forbindelse med en reklamation/fejllevering ved forsendelse via Post Danmark.

Vær opmærksom på:
at vi ikke tager strikke- og hæklepind, mønstre og opskrifter retur

at Ved metervarer skal vi gøres opmærksom på fejl inden klipning i stoffet

at " kampagnegarn" tages ikke retur, som kun findes her og nu og ikke kan genbestilles

NB: Vi tager natuligvis forbehold for fejl, mangler og priser i tekst og på billeder. Så er du i tvivl herom, ring endelig og spørg ind til den vare du ønsker.

 
       
       
  14 DFF     14 DAGES FULD FORTRYDELSESRET  
    For at sikre dig mest muligt, gælder her købelovens almindelige betingelser  
   

KØBELOVENS ALM. BETINGELSER
To års reklamationsret

Du har altid to års reklamationsret på den vare, du har købt. Fristen løber fra leveringsdatoen. Det er en forudsætning, at den fejl, du vil klage over, var til stede på købstidspunktet, eller at årsagen til den var til stede på købstidspunktet. Fejlen kan altså godt vise sig senere, når du har brugt varen en tid.

Klag hurtigt
Hvis du opdager en fejl ved varen, skal du klage inden for rimelig tid. Hvis du venter for længe, kan du miste din ret til at få fejlen afhjulpet. Hvis du klager inden for to måneder, fra du opdager fejlen, er det altid inden for rimelig tid. Hvis varen er blevet skadet under transporten, skal du klage med det samme.

Køberens ret, hvis varen har en fejl, som sælgeren er ansvarlig for
Hvis varen har en fejl, som sælgeren er ansvarlig for, kan du få varen repareret, eller du kan få en ny vare. I visse situationer kan du få et afslag i prisen, eller du kan få dine penge tilbage. Afhjælpning af en fejl skal ske inden for rimelig tid, og det skal være uden udgift og unødig ulempe for dig. Sælgeren skal fx betale eventuelle transportudgifter. Hvis sælgeren er for længe om at afhjælpe, kan du have krav på at få dine penge igen.

Sælgerens ret, hvis varen har en mangel, som han er ansvarlig for
Sælgeren har ret til at undersøge varen og tage stilling til din klage. Hvis du kræver at få pengene igen eller et afslag i prisen, kan sælgeren afvise dit krav, hvis han eller hun i stedet inden for rimelig tid tilbyder dig at vælge mellem en reparation og en ny vare. Når du har valgt, kan sælgeren igen afvise dit valg, hvis det er uforholdsmæssigt dyrt for ham eller hende.

Gem din kvittering
Det er dig, der skal bevise, hvor og hvornår du har købt varen, og hvad du har betalt for den. Gem derfor din kvittering i mindst de to år, hvor reklamationsretten gælder.

Fortrydelsesret ved e-handel
Når du handler på nettet, har du i langt de fleste tilfælde 14 dages fortrydelsesret. Fristen løber, fra du har modtaget varen. Når du handler i en almindelig butik, er det frivilligt for sælgeren, om han eller hun vil tilbyde dig en fortrydelsesret.

 
Der er ingen produkter i denne kategori.


Copyright © 1992-2017 KreStoffer.dk All Rights Reserved.
Powered by Webex